Presentació

Públic

Benvolguts i benvolgudes,

El meu nom és Juanma Romero de la Rosa i em trobo a Barcelona. Soc graduat per la Universitat de Barcelona en el Grau d’Educació Primària i actualment exerceixo com a Mestre d’Educació Primària en una escola situada al municipi de Canovelles, al Vallès Oriental. Treballo amb nens i nenes de 1r de Primària.

Pel que fa a la meva formació, estic fent el Màster en la Innovació de la Intervenció Social i Educativa a la URV. També vull destacar les meves habilitats en les tecnologies de la informació i la comunicació (TAC), amb el certificat de nivell 2 de l’ACTIC.

Una de les meves passions és la coeducació i la seva rellevància dins del sistema educatiu. Crec fermament que aquest enfocament hauria de ser una part integral de totes les aules, independentment de l’opinió del professional de l’educació. Això és el que m’inspira i vaig dedicar el meu Treball de Fi de Grau (TFG) a aquesta temàtica. El màster que estic cursant ara té l’objectiu de permetre’m continuar especialitzant-me en aquest camp.

D’aquest curs, espero obtenir les eines necessàries per incorporar les TAC a la meva pràctica docent, tot i que actualment treballar amb infants de sis anys pot resultar una mica complicat. Tanmateix, considero que la competència digital docent (CDD) és essencial en la professió del docent. A més, la meva tasca també està relacionada amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS), la qual cosa fa que aquest curs sigui d’un gran interès per al meu camp d’estudi.

Com molts de vosaltres, la meva disponibilitat per aquest curs és limitada, i només puc participar en les sessions a les tardes, després de la meva jornada amb els nens i nenes.

Espero que tots junts puguem aprendre i superar aquest curs amb èxit.

Molta sort a tots i totes!

Salutacions,
Juanma Romero